Nytt bm besök i dag

Blodtrycket var fortfarande aningen högt 130/90, men äggvitan i urinen hade sjunkit. 1+ tyckte jag mig att hon skrev i journalen. (Min bm säger inte så mycket, bara om det ser bra ut eller inte typ)

Hon höll med om att mina händer var väldigt svullna, men verkade inte lägga så stor vikt vid det, utan avfärdade alla tecken på hf nu eftersom äggvitan sjunkit. Lite konstigt kan jag tycka, men antar att hon har koll och att hon skulle säga till om jag fortfarande hade ngt att oroa mig för. Blir ingen nogrannare koll av mina värden iallafall. Nästa bm besök är nästa torsdag. om drygt en vecka alltså. Så jag antar att jag skall vara lugn nu... (Nägon som tror på det?)

Blev ju inte bättre av att jag och M började diskutera om vad som ansågs som högt blodtryck och började googla saken... skulle jag inte gjort! F-n att jag inte kan lyda mig själv bättre... jag skulle ju inte googla ju!
Nu vet jag alla symptom på hf, och har de flesta... Bara så att ni vet!!

Dödssjuk(?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0