Skrivkramp...

...var vad jag fick när jag såg hur många som varit in på min blogg! men nu är vi tillbaka på den normala nivån av besökare, som jag förövrigt trivs väldigt bra med :) Var (och är) hiskeligt skrämmande att inte veta hur folk hittade hit... Men som sagt nu verkar allt vara i sin ordning igen...

Jag har liksom nog med spänning i mitt liv just nu, "bara" 36 dagar kvar till BF och jag känner mig mindre redo än någonsin. Att jag ska föda ut en unge är ju bara en otäck dröm, eller hur? Det är väl storken som kommer med ungen i ett sött litet tygpaket? Jo men så är det, det har jag läst någonstans... det är jag helt säker på!
                   
Nä, nu har jag inte gjort ett handtag här hemma på nästan två dygn (har varit fruktnsvärt trött) så kanske dags att sparka upp arslet ur soffan och göra ngt vettigt! Ta tjuren vid hornen och ge mig på en storstädning av toaletterna kanske... Ååå så roligt, guud så roligt!!!

...spark, spark...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0