Under 30...

...dagar kvar till BF. 29 närmare bestämt! kanske dags att kolla av om vi verkligen har allt vi borde ha innan ankomsten. dessutom kanske vi borde packa den där BB-väskan som "alla" tjatar om ;) men vad ska vi ha med egentligen?

Detta är vad jag kommit på att JAG vill ha med mig:
Mjukisbyxor
Kofta + mjukt linne
Underkläder
Tofflor
Godis + Cola
hygienartiklar
Telefon + laddare
Amningsinlägg

Babyn:
Några blöjor (får tydligen på BB men för hemfärden, vi har ju ändå drygt två timmar hem)
Tvättservetter
Lite kläder i olika storlekar (i hopp om att ngt passar)
Mössa
Filt
Babyskydd (kan ju vara bra att ha med :)
Ev. ngt paket drickfärdig ersättning utifall att amningen fallerar totalt.

Älsklingen får stå för:
Kamera + laddare
Dator eller annan sysselsättning
Sen skall han väl också ha med sig:
Kläder
Mat + snacks till sig.
Hygienartiklar

Har jag glömt ngt viktigt?


Kommentarer
Postat av: Kristin

Dator eller bärbar dvd :)

2012-01-11 @ 20:45:28
URL: http://winnertaco.blogg.se/
Postat av: Sanna, mamma till Liam och Saga

Napp!

En filt som luktar som dig. Sov med den några nätter. Lugnar bebis när det luktar mamma :)

2012-01-11 @ 22:38:21
URL: http://sansai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0